POTATOOOOOOO

Råkade försova mig lite imorse, varför händer det alltid när man har en plan? Planen va iaf att gå till jobbet vilket jag faktiskt lyckades med. Nästan iaf, kom till korsvägen men sen va jag tvungen att ta spårvagnen sista biten för att inte komma sent till jobbet. På jobbet så fick jag en elev, hon skall arbeta hos oss under sommaren och hon var jätte duktig. Började ta samtal direkt och löste det mesta. Hon fick någon jävla idiot så jag tog över samtalet och han blev inte en mindre idiot för det haha så vi avsluta samtalet. Hatar när folk inte lyssnar på det jag säger överhuvudtaget och berättar för mig hur jag skall sköta mitt jobb. Det roligaste är när de säger att jag inte vet vad jag håller på med när de bara snackar massa skit och ljuger för mig. Det är inte så himla svårt att fatta när folk ljuger för än i telefonen liksom. 
 
Aja nu har jag ätit tacos och ska spendera resten av kvällen i soffan. älsklingen är borta och jobbar, han har ju jour denna helgen och man kan väl säga att han inte är supernöjd. stackars älskling. Jag jobbar också helgen så imon blir det lek på stationen från 7.30. Inte taggad på att gå upp kl 6 men jag antar att det kunde varit värre. Har rätt kul på stationen och helgen brukar va lugn så förhoppningvis blir det tv-mys och kaffe i lunchrummet hela dagen hihi. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide