LOVE MY BABIES

Working 9 to 5.. haha nä inte riktigt. Idag är det jobb på stationen 13.30 till 22.30 och sen ska jag tillbaka hit och jobba 07.30-15.30 imon. Jag tror ni förstår hur otaggad jag är redan nu. Blir inte många timmars sömn. Dessutom fick jag inte så många timmar i natt heller. Hade två sovande katter på mig vilket gjorde att jag inte kunde ligga som jag ville och då kan jag inte heller sova.
 
Sen blev jag även väck halv 7 av att katterna bråkade. TOPPEN. Men jag slängde ner båda i sängen och så sov vi allihop till 10. Så skönt att båda lyckades att somna! Men resten morgonen har de gått loss. Gustav har hoppat på ytterdörren och skrikit för att han inte kommit ut. Släppte ut honom på balkongen så att han fick va ute lite iaf men de va han inte nöjd med så han fortsatte att skrika. Frank va på sitt bästa bushumör. Antingen sprang han och jagade Gustav så att han blev förbannad eller så hoppade han upp på vardagsrumsbordet. Det ända stället som katterna inte får vara på. Suck, de somnade typ 20 minuter innan jag skulle gå till jobbet. Så himla passande haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide