CAN YOU SEE IT IN MY EYES

Haha, kan ni se hur trött jag är eller? Ser helt kaos ut. Jag hade tänkt gå upp 6.45 så att jag hann äta frukost i lugn och ro och fixa mig innan jag skulle åka till jobbet kl 8. Tro fan att jag sätter kl på 7.45 istället ... STRESS. Sminkade mig i ljusets hastighet och slängde på mig jeans och en stickad tröja så jag hann iaf med spårvagnen som gick 8.10 och var på jobbet 8.30 när jag började. Men mitt kort strulade så jag kom inte ens in i huset först haha men vakten släppte in mig. Sen gick jag iväg för att få mitt kort fixat och det gick fort faktiskt. Mitt kort strular tydligen för att jag ska få ett nytt kort nu i veckan eller nästa vecka. Men inte nog med att jag försov mig och att mitt kort inte fungerade. Idag är det dessutom brandövning! Vilket betyder att hissarna slutar fungera och jag va tvungen att jogga upp 8 våningar. Kan ju säga att jag hade rätt go mjölksyra i benen och va helt svettig haha.

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DENNA DAGEN!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide