WORKING IT

Godmorgon! Idag är jag dötrött men samtidigt taggad. Sjukt taggad på att det bara är 6 arbetspass kvar innan SEMESTER. Jag behöver semester, tro mig. Man kan riktigt se på mig hur sjukt sliten jag är haha, känns ju bra. Jobbar med emmahjärtat idag men hon slutar en timme innan mig, den jäkeln. Men iaf efter jobbet ska jag hem och byta om för att sen dra till gymmet! Har inte varit där på nästan två veckor .. shame on me. Spinning står på schemat och jag hoppas att det går bättre än förra gången då jag höll på att avlida. fast nu har jag inte tränat på länge som sagt så jag förväntar mig väl samma resultat egentligen. Men jag ska ladda upp under dagen med bra mat och PWO innan. DET BEHÖVS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide