SATS

Har precis kommit hem efter ett gympass på Sats. Första intrycket va bra. Lokalen var stor, maskinerna såg nya och fräscha ut och de som tränade fjantade inte runt utan tränade seriöst. Jag och Patrik fick till ett bra pass trots att det tog lite tid att hitta bland alla saker. Jag har inte provat på några av gruppträningspassen än men när jag var där så hade de ett pass i mitten av gymmet. Tror att passet hette Transformer och de såg så himla roligt ut. De ska jag och Patrik absolut prova när vi får våra kort och kan boka pass. Japp, vi bestämde oss för att bli medlemmar redan idag! När vi jämförde Sats och Nordic Wellness så kändes inte valet så svårt faktiskt, så här har ni en ny Sats medlem!  Kommer bli hur roligt som helst och när vi hämtar våra kort på torsdag så ska jag boka in några gruppträningspass och se vilka som är roligast!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide