MULTITASKING AT WORK

Working it. Sitter helt själv i ett rum på jobbet. När jag kom hit var de 4 till men nu har alla gått hem så nu sitter jag här i min ensamhet. Det ringer inte speciellt mycket heller. Men jag lyckades köpa med mig en tidning till jobbet, misstänkte att de skulle va mindre att göra med tanke på vädret. Tidningen muntrar upp mig lite. Och .. jag håller även på att pilla med Patriks present. Han fyller nämligen år imon! Typisk mig att alltid va ute i sista minuten men det blir så ibland. Är nästan klar, men jag behöver några saker som ligger hemma. Så inatt när jag kommer hem så blir det mer pyssel haha. Förhoppningsvis sover Patrik och jag kan få jobba ifred. 
 
Ah, nu ringer de. Hörs senare ikväll !
 
 Sweet 21 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide