LÖRDAG

Igår kom Cissi hem till mig och därefter gick vi upp till Skatås. Asså det va nästan 30 grader ute och inte ett moln på himlen. Perfekt väder! Vi gick och gick och gick. Nästan en mil blev det innan vi var hemma igen och satte oss på pizzerian och delade på en pizza. Vi mös en stund innan Cissi åkte hem för att träffa sin mamma och jag tog bilen till djuraffären för att köpa kattsand. Fasiken va mycket kattsand och mat de går åt nu när vi har två katter hemma. Det är inte alltid enkelt att hänga med i svängarna haha.
 
Idag vill jag inte göra nåt. Men ska nog dra in till stan och köpa lunch iaf och sen måste jag städa. Med två katter i lägenheten måste jag ens säga att det är K A O S hemma? Och i eftermiddag är det tvättstugan som gäller! 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide