KAN DE VA FREDAG ?

Okej, jobb till 15.30 idag och sen är jag ledig i två dagar ! I två hela dagar är jag ledig , whoo! Har inte ens planerat in nåt förutom att jag och Cissi ska ta en pw i skatås imorgon. Det blir ju perfekt, hoppas på fint väder bara. Ärligt talat så vill jag knappt göra någonting under helgen, vill bara ta igen mig. Typ sola och sova på balkongen haha. Patrik är ju borta hela helgen så jag ska bara mysa runt hade jag tänkt. Känner att jag verkligen behöver återhämta mig efter skitperioden på jobbet. har nästan jobbat sönder mig, jag har ingen energi till nåt. Inte ens träning känns roligt längre, vill bara sova. Det är riktigt illa. men som sagt, en dag till ska jag väl klara av.
 
LETS GO
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide