OM NI INTE VISSTE DET SÅ SITTER JAG PÅ JOBBET

Japp, på jobbet igen som vanlig. Meeeeeen som ni ser på bilden, 9 dagar kvar vilket betyder 5 arbetspass kvar! om man räknar med idag, annars är de bara 4! Oh tagga tagga tagga! ärligt talat har nog mitt huvud reda gått på semester. men jag kämpar på så gott jag kan iaf, som tur är ringer det inte speciellt mycket. Beror nog på att många har semester och dessutom är det strålande sol ute.

 

Har sånt skumt schema nu innan semestern.

Tisdag - jobb

Onsdag - ledig

Torsdag - jobb

Fredag - ledig

Lördag - jobb

Söndag - jobb

Måndag - ledig

Tisdag - jobb

Onsdag - ledig

Torsdag - semester

Ah, ni ser ju själva haha, känns rätt okej ändå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide