JAG HADE NAMNSDAG I FREDAGS OM NI MISSAT DETTA

I fredags hade min mamma födelsedag vilket också betyder min namnsdag! Jag är en sån person som inte firar namnsdagar. För mig är det inget speciellt. För Patrik är denna dagen speciell. Han är van att alltid få något litet paket eller liknande från sin familj på sin namnsdag så Patrik har lyckats att få in den lilla traditionen i vårat hem också haha. Det är ju så, gör han någonting fint för mig på min namnsdag kan ju inte jag ignorera hans namnsdag?
 
Men iaf, jag hade namnsdag i fredags. Kom hem från jobbet och Patrik hade köpt så himla fina röda rosor till mig. dom va verkligen helt perfekta. Men de slutade inte där ..  han hade köpt hem vattenmelon också som jag tjatat lite om haha, orkar aldrig gå och köpa själv. lat som man är. Och han hade köpt en hel laxsida, som jag älskar! Jag älskar verkligen lax, det är de bästa jag vet i matväg typ! Min man kan ju vara den bästa någonsin. loveyou<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide