"JAG-DAG"

Älskar att ha "jag-dagar". Ni vet, sånna dagar då man skämmer bort sig själv lite extra. Kom just ut från badrummet och ärligt talat så tror ja att jag spenderade över en timme där inne haha. Jag duschade, rakade mig, använde hårinpackning, bodyscrub, ansiktsmask osv. Ibland behöver man lite extra tid då man bara kan ta hand om sig själv. Synd att jag inte har större badrum bara .. hade velat ha en jacuzzi och en bastu hihi. Men nu ligger jag i soffan och tar de lugnt tillsammans med en drink och älskade Moberg på tv medan Patrik lagar middag i köket. Kan nog inte ha det mycket bättre!

Imon ska jag med mamma och pappa till brännö för att hälsa på kusinerna! Kommer bli så mys, hoppas verkligen det blir fint väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide