HELLO MISS ZOMBIE

Jag är verkligen vaken, förstår inte ens hur det är möjligt. Sista gången jag tittade på klockan ïgår så var den 1 och klockan ringde igen vid 5. Kändes inte ens som att jag hann somna innan klockan ringde. Jobbade bara kväll förra veckan så jag vände ju på dygnet helt, somnade vid 3-tiden och gick upp vid 11-12. Lite skillnad mot att behöva gå upp kl 5. Martinez kallade mig för troll när jag kom hit haha det är precis så jag känner mig. Eller som en zombie. Kul att jag ska bli fotograferad på jobbet idag ... ska se om jag kan smita undan och ta det imon istället. Har redan svept en celsius och kl är inte ens 7 haha det säger ju en del. Efter jobbet ska jag och älsklingen till MM och köpa lite gottis och ikväll ska vi på spinning. Har varit på spinning en gång innan och då höll jag på att dö så det ska bli intressant haha. Tror jag ska leta upp lite kaffe nu, hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide