HAPPY BIRTHDAY HONEYPIE

Jag är så trött att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen. Senaste tiden har jag jobbat sena kvällar och gått o lagt mig runt 01. Kul att jag idag började halv 7 på morgonen. Behöver jag ens säga att jag hade svårt att somna igår kväll?  
 
Igår fyllde Patrik år och självklart innebär födelsedagar kalas med familj och släkt. Patrik har inte lika stor släkt som mig så därför är de alltid lättare att ha kalas när han fyller år haha. När jag fyller år så är det K A O S i lägenheten. asså att knö in typ 16 personer i en liten tvåa .. haha de går inte ens att förklara. Då blir det endast kaffe och tårta! Men nu när bara Patriks släkt och min familj va hemma hos oss så blev det mat också. Och eftersom att älsklingen fyllde år fick han välja mat och då blev det smörgåstårta. Så himla gott! Jag har till och med med mig en bit som blev över till jobbet hihi. lyxmat!
 
Med nu är jag så hungrig och trött att jag dör. Bara en timme kvar till frukost .. KOM IGEN TIDEN, GÅ FORT!
 
LOLsotrue.com | via Facebook
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide