FREDAG & LÖRDAG

Hallå! Jag är så himla trött i dag att jag knappt vet vad jag heter. Igår så kom Robin och Emma hem till mig och Patrik för att grilla och förfesta. Vi hade det super mysigt innan vi drog oss in till stan för att se Gyllene Tider på Ullevi! Det va grymt bra, trots att jag inte kunde alla nyare sånger men det bästa med hela kvällen var när alla i publiken stod upp och sjöng med till låtarna. Fick gåshud direkt! Och sen när Marie Fredriksson kom ut på scen i slutet och sjöng .. kan nog inte ens beskriva med ord hur fantastiskt det var! Därefter gick vi vidare till Babar där vi mötte upp Amanda och tog en drink och tjötade.
 
Idag är jag så trött. Orkar knappt hålla ögonen öppna men jag har bunkrat upp med kaffe, celsius och en jacked fuel haha. kommer ta en koffeinöverdos känner jag! Men nu är det dags för jobb, jag och Emma sitter i ett eget rum. Thank you for that! hade nog avlidit annars ..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide