FÖRSTA DAGEN PÅ SEMESTERN

Idag är det min första semesterdag! Eller ah egentligen är de imon för idag är jag bara ledig haha men jag räknar de som semester ändå! Så Patrik va tvungen att åka till sin farmor imorse för att hjälpa henne att måla huset. Jag har målat lite tidigare men nu är de bara sånt vid taket kvar och jag når inte haha. Inte ens med stege så jag stanna hemma.

Än så länge har jag rensat hela kylen, städat köket och handlat. Jag älskar att handla själv. Det jobbiga är bara att det är tungt att bära. Måste spendera mer tid på gymmet! Jag köpte massa färsk frukt och kvarg till mig och kaviar och lösgodis till Patrik hihi. Jag smakar nog på godiset sen också om jag känner mig själv men nu har jag ätit vattenmelon och jordgubbar till mellanmål, bästa jag vet!

Nu har katterna somnat så jag tänker passa på att städa lite till! Inte alltid lätt med två katter som alltid ska va med överallt hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide