WHY IS EVERYTHING GOING CRAZY!?

Hallå! Och nej, jag bloggar inte från datan utan från mobilen. Datan funkar fortfarande inte, BUHU! Ska se om Patrik kan följa med mig och lämna in datan sen. Köpta datan för ca 1 år sedan för nästan 10.000 kronor. DATAN SKA INTE GÅ SÖNDER, DEN SKA FUNKA!!!! Jag är så jäkla förbannad asså! Får nöja mig med mobilen och min ipad så länge.. Så mig slipper ni inte! Haha ska äta lunch nu, kolla youtube och sura för att datan inte funkar.

Fixade naglarna hos Therese förut! De piggar upp min dag iaf. Kom dit och sa att jag ville ha mina naglar tvärt om mot vad jag hade och det slutade med korta, fyrkantiga svarta naglar hihi. Hur snyggt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide