I WANT TO GO TO THE GYM NOW ..

Tur att jag körde dubbla träningspass igår för idag blev det ingen träning. Sov som en stock fram till typ 11 och sen blev jag väckt av några gubbar utanför på byggställningen. De tjöta på typ 10 minuter utanför min fönster och därefter åkte de därifrån. Nödvändigt att väcka mig? Aja någon gång skulle jag ju gå upp.
 
Sitter på jobbet nu och har min första rast. 13-22 idag och imon börjar jag halv 7. KUL att komma hem, sova direkt och sen upp kl 05 igen. Skit samma, bara veckan går super duper fort! hihihi
 
P.S varför är jag så sjukt törstig precis hela tiden?
540891_225634324239172_790551663_n_large
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide