DONT YOU WORRY ABOUT A THING

Jag lever, jag lovar. Har varit hemma hos Emma några dagar och har inte haft lust att blogga. Men nu är Emma och jag hemma hos mig fram tills på lördag då hon åker hem. Ligger i soffan nu och kollar på hunger games, så bra! Dessutom spelat vi yatzy och wordfeud också hihi. Taggar sönder inför resten av veckan, idag är det taco-onsdag och vi ska nog ta en sväng till gymmet också. Imon ska vi gå på bio, ska kolla Hobbit igen haha hitta inte andra filmer som vi vill se och på fredag är det utgång! Åsa följer med oss då också så det kommer bli hur grymt som helst tjoho! Ska spela vidare nu, hörs sen eller imon! Loveyou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide