BUCKETLIST

Resa till USA
Resa tillbaka till USA
Besöka alla länder i världen 
Skaffa mig en katt 
Skaffa mig en till katt
Köpa mig ett hus
Äga ett företag
Fira nyår i New York
Ta en löprunda i Central Park
Åka segelbåt 
Bo på ishotellet
Äga en Celine/Balenciaga väska
Kunna göra 15 armhävningar
Gifta mig
Bo granne med min bästa vän
Gå på Disney land 
Campa 
Jobba med någonting som jag älskar
Alltid våga vara mig själv
Bli självständig
Rida på en kamel 
Festa i Las Vegas
Skaffa barn
Se norrsken
Rida på en elefant
Gå på en konsert 
Bli hälsosam
Åka på en roadtrip med bästa vänner
Skaffa en tatuering tillsammans med min bästa vän
Ha picknick i en park
Åka luftballong
 
Under året kommer jag att skriva till saker och förhoppningsvis stryka över några saker som jag gjort. 
 
Vad står på din bucketlist?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, bästavänivärlden. Älskar våran tatuering <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide