AND HERE WE ARE AGAIN

Och då var jag tillbaka på jobbet haha. Kändes som att jag bara va hemma och vände igen. Aja jobbar bara 7 timmar idag så det känns rätt okej ändå. Jobbar 7 timmar imon med och sen är jag ledig på måndag!
Det är sjukt lugnt idag med, hoppas att det håller i sig för jag känner mig rätt trött i huvudet av någon anledning. Kan vara de att jag har jobbat kvällen istället för dagen den sista tiden och då vänder man ju på dygnet lite. Somnade någon gång vid 2 igår liksom. Jag är as taggad i vilket fall som helst för om en vecka har jag SEMESTER!
 
P.S Märks det att jag längtar till värmen, sommaren och att resa utomlands?
 
Tumblr_mes4ffkylx1r4tkm1o1_500_large
Tumblr_mgc9vacxmd1r3f604o1_500_large
Tumblr_mgdel0jhuy1rew9l5o1_500_large
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide