WHAT THE FUCK IS WRONG WITH ME ....

 Jag har varit trött innan men nu börjar det att spåra ur. Igår kväll gjorde jag som vanligt, kollade när spårvagnarna gick och ställde klockan. Larmet ringer och jag snoozar ett bra tag innan jag kollar på klockan som då är  20 i 8 och tänker S H I T vagnen går kl 8. Så jag fixar i ordning mig så fort jag bara kan och joggar iväg till spårvagnen. Missar vagnen jag skulle med vid korsvägen, panikar lite eftersom att jag redan borde vara på jobbet. Tar nästa spårvagn och kommer äntligen fram. Tittar på klockan och ser att den är 8.31 , bra tänker jag bara en minut sen. Tar ett samtal och undrar vart Emma är eftersom att klockan är 8.45. Kollar mitt schema på datorn och upptäcker då ... klockan är 8.45. Jag börjar 9.30. Jag är alltså en timme tidig. TRÖTT JAG BLIR PÅ MIG SJÄLV. Aja min arbetsledare flyttade mig en timme så att jag fick börja 8.30 istället för 9.30. Ingen ide att jag sitter på jobbet och gör ingenting i en timme och jag hinner inte direkt åka hem heller.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide