TRAM

Jag måste börja komma ihåg att det inte är okej att åka spårvagn mellan 7-8. Det är så himla mycket folk att jag får panik! Förut funkade det bra eftersom att jag gick på vid ändhållplatsen typ men nu går ju 5an hela vägen till östra så det är helt galet mycket folk som åker med 5an nu. Helt världelöst för mig eftersom att 5an är den ändå spårvagn som går hem till mig. 3an går ju nästan till mig, bara de att den går runt hela stan vilket tar en evighet och dessutom måste jag gå ca 1 km från hållplatsen och hem till mig. Jag är inte nöjd! Hatar att åka spårvagn när det är mycket folk för det är varmt, folk drar mig i håret, folk slår mig med sina väskor mm.
 
Aja ska sluta klaga, nu är jag på jobbet iaf och jobbar bara halva dagen och sen blir det sån arbetsmiljögrej. Tycker sånt är så himla roligt att gå på, antagligen för att jag får göra något annat än att sitta vid datan hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide