MIN LILLE GOA DATOR <3

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT TILLBAKA MIN DATOR <3
Oh vad skönt det är att kunna blogga på en dator istället för på ipaden eller iphonen. Japp, jag är en apple nörd. 
 
 Jag åkte till stan tidigare idag och gick in i några klädbutiker med jag vände typ i dörren. Var alla människor i världen i stan idag eller? Haha helt sinnes. Orkade verkligen inte knö med alla så jag gick och köpte lunch och åkte hem. När Patrik kom hem så åkte vi och kollade på ny bil. hihih hoppas verkligen att vi köper den bilen som vi kollade på men vi får se. Det är till och med möjligt att vi köper en helt ny bil istället för en begagnad men som sagt vi ska räkna lite på det och prata med banken innan vi bestämmer oss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide