TRY ME

Igår gick jag och la mig tidigt, tror att jag somnade strax efter 9. Blev väckt av frank vid 7 som ville mysa och sen somna vi båda om till 9. Tror att vila är det bästa mot denna förskylningen. Känner mig helt utslagen men trots det blir det jobb idag och utbildning på jobbet imon! Hade hellre stannat i sängen idag men känns lite dumt att vara hemma idag när jag bara jobbar 2 dagar denna veckan + utbildningen. Utbildningen kan jag verkligen inte missa så det är väl bara att bita ihop! Te och halstabletter får duga som medicin på jobbet. Hoppas att folk har koll på att jag fortfarande är sjuk och inte ringer till mig om det inte är akut hihi. Ska kolla lite på greys nu, äta lunch och sen börja fixa mig så att jag ser någorlunda ut på jobbet. Vill ju inte skrämma bort mina kollegor haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide