THIS COULD BE THE DAY

Hann inte skriva någonting alls igår för direkt efter utbildningen tog jag en promenad hem och sen packade jag som än liten blå fram tills jag däckade hihi. Skulle ju ha utbildning gällande arbetet på stationen men jag kände inte direkt att det var någon utbildning. Kändes som att vi mer satt och diskuterade saker som vi är och inte är nöjda med. Hängde med åsa hela dagen och de va super mysigt. Vi ses så sällan eftersom vi ofta jobbar helt olika. 
 
Som sagt jag tog en promenix hem efter jobbet och jag höll på att dö. Jag va helt svettig och anfått när jag äntligen kom hem. Som ni förstår är jag fortfarande förkyld och idag har jag mer ont i halsen än innan. Med de spelar ingen roll för jag är så himla glad nu för IDAG SKA VI HÄMTA NYCKLARNA TILL NYA LÄGENHETEN!
 
Ska köra en omgång tvätt nu för jag är inte sugen på att ta med mig massa tvätt i flytten. Lite tvätt blir det ju men en hel påse känns inte aktuellt hehe. Annars spenderar jag dagen hemma och försöker komma iordning helt. Det är en del saker kvar som måste ner i lådor och förhoppningsvis klarar jag av det idag. 
 
Måste bara säga att igår, under utbildningen blev vi bjudna på lunch på restaurang Vällagat. Går dit om ni får chansen, de hade så god sallad som man kunde plocka ihop själv! Tror att de hade 3 olika varnrätter men salladslandet va helt fantastiskt. Sitter och fantiserar om de nu haha. så himla gott 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide