THE WEEKEND JUST FLEW BY

Nu var de några dagar sen jag bloggade med de har helt enkelt inte funnits tid. Fredagen spenderade jag på jobbet och sen hemma hos johan och jenny. De har varit i Thailand och nyligen kommit hem så vi fick se massa härliga semesterbilder!
 
I lördags jobbade jag på stationen under dagen och Patrik höll visning av lägenheten. När jag kom hem åkte vi in till stan igen och åt middag på restaurang söder. Därefter gick vi till Bergakungen och tog några drinkar innan det var dags för att se Catching fire! Jag hade köpt biljetter till VIP föreställningen och jag tyckte ändå att de var värt 250 kronor för en biljett. Jag tyckte verkligen om filmen men patrik tyckte att första filmen va bättre och att det inte hände så mycket i denna.
 
Men som sagt så gillade jag filmen igår såpass mycket att jag idag köpte båda böckerna, hunger games och catching fire. Det finns en tredje bok men den fanns inte som pocket som jag ville ha. Sitter på jobbet nu och längtar hem till sängen så att jag kan börja läsa hihi.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide