NU ÄR DET SNAAAAART NYÅRSAFTON

Jag älskar Body Shop! haha någon som inte vet de? Jenny och Johan kom hem till oss förut för att kika på lägenheten. Vi fikade lite och sen åkte vi till Kungsmässan. Jenny och jag gick direkt till Body Shop hihi. Jag köpte en dusch creme som doftar satsuma, en scrub med cocosdoft och en mango bodybutter på rean. Hon i kassan frågade om jag kände till deras produkter väl och jag svarade att varje gång jag går förbi en Body Shop butik så köper jag någonting haha. Man kan väl säga att jag känner till deras produkter lite grann. Jag och Jenny gick även förbi Gina där jag köpte en fin topp och ett stort halsband. Kunde inte bli mer nöjd med mina köp idag. 
 
Imorgon på dagen kommer mamma, pappa, erik och farmor hit och kikar på lägenheten. Mamma skulle ta med sig lite fika också så vi kan mysa till det. På kvällen kommer Michael hit och därefter drar vi hem till Johan och Jenny för nyårsfirande. Nästan alla vänner kommer att vara där så det kommer bli hur roligt som helst. Förhoppningsvis kör Michael imon så jag också dricka lite, annars blir de celsius och alkoholfritt under kvällen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide