JULAFTON

Igår blev det ingen uppdatering alls, jag hade fullt upp hela dagen hihi. Jag och patrik gick upp vid 9 och bytte julklappar och åt frukost. Därefter fick patrik åka iväg på ett larm och jag skyndade att göra i ordning mig och åkte till mamma och pappa. Där bytte vi julklappar och sen åkte vi hem till farmor där det blev massa mat och mys!
 
Senare på eftermiddagen åkte vi hem till min morbror och hans familj där vi firade med dem också. Där blev det ju ännu mer mat och jag höll på att sprängas i slutet av kvällen haha trött blev jag också. Matkoma! Sov hos mamma och pappa i natt så att jag skulle slippa åka så långt fram och tillbaka. Blev väl 5-6 timmars sömn så jag är dötrött. Sitter och sveper celsius och hoppas på det bästa hihi. Jobbar 3 dagar i rad nu och sen är jag ledig 9 dagar så jag är glad för det iaf.
 
Slutar 16.30 idag så jag ska direkt hem och sova haha. annars orkar jag aldrig jobba imon!
 
Merry Christmas everyone 🎄❤️🎁🎅⛄️💨
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide