I´M SLEEPWALKING

Jag åkte verkligen hem från jobbet igår, åt middag och sen gick jag och la mig vid 8 haha. Jag va så himla trött att jag höll på att somna i soffan efter maten. Men trots att jag sovit hur länge som helst är jag jätte trött idag. Hann inte göra kaffe så jag satt och drack celsius i bilen på väg till jobbet istället. Hade nog inte varit vaken nu om det inte varit för celsius hihi. Ska sitta med internetanmälningar idag. Skönt för mig för jag hostar fortfarande som en galning. Känner mig hängig också så egentligen hade jag behövt stanna kvar i sängen. Men det är bara två dagar kvar till semester så jag kämpar på!
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide