HUNGRIG OCH UTTRÅKAD , BRA KOMBO

Idag var det riktigt svårt att gå upp ur sängen. Höll på att somna på tåget men lyckades hålla mig vaken med hjälp av kaffe som älskling gjort åt mig. Tack älskling, det va precis vad jag behövde! Idag är det min tur att sitta med internetanmälningarna på jobbet och tro fasiken att de blir problem direkt! Sitter i kö till supporten och tydligen är det fler än jag som har problem idag. Har haft köplats 10 i 10 minuter ... Kommer få sitta här ett tag haha. Kände inte för att äta någonting imorse när jag gick upp vid 20 i 6 så jag sitter här och svälter ihjäl nu. haha de gör jag ju inte men det känns så och min mage låter helt sjukt mycket och högt. Ska äta kvarg med funlight till frukost men jag funderar på att gå ner till cafét och köpa en macka också. Ooh jag är så hungrig och har inte rast fören om en timme, buhu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide