FORTFARANDE SJUK MEN ÄNTLIGEN KLAR MED JULKLAPPARNA

Började dagen med en lång och varm dusch! Så välbehövligt kände jag. Jag är fortfarande sjuk, hostar sönder mina lungor! Har börjat att ta hostmedicin så förhoppningsvis lindrar det lite. Var tvungen att ta en sväng till Kungsmässan för att få tag på de sista julklapparna, så nu är jag helt klar. Det var hur mycket folk som helst där så det var nog inte bara jag som inte hunnit klart. Träffade på Elaine och Christoffer där också, har inte träffat dem på jätte länge så det va kul att få prata lite!
 
Tror att Michael kommer hit ikväll och umgås. Har sagt att han får komma hit på egen risk för jag kan smitta honom hehe. Patrik börjar känna av sin hals nu med så han kommer nog bli sjuk nu med. Kommer va så segt att behöva va sjuk på julafton! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide