TRÅKIG TISDAG

Idag är det en rätt tråkig dag. Har bara varit på apoteket och blivit fattig och nu tvättar jag.. TRÅÅÅÅKIGT. Men hade mycket tvätt sen efter resan så det behövdes. Och tydligen ska alla tvätta idag också så jag kunde inte ta båda tiderna som jag tänkt mig från början men ska försöka hinna klart idag ändå, orkar verkligen inte tvätta imon med!
 
Igår lyckades jag cykla till gymmet, köra världens benpass och sen cykla hem igen. Höll på att kräkas på vägen hem haha va helt förstörd. Va tvungen att lägga mig och vila en stund innan jag kunde göra mat och duscha. Idag har jag rätt go träningsvärk och de som är ännu roligare är att de kommer va värre imon .. Jag kommer med största sannolikhet bara ligga hemma imon och inte kunna röra mig haha. Ska försöka träna katterna att hämta saker till mig .. lär ju aldrig funka men prova kan man ju hihi. Kaaaaanske orkar ta mig till gymmet .. hm ah vi får se. I let you know! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide