TODAY

 
Japp, tänker ligga i soffan typ hela dagen och pilla på datorn och äta gottit. Igår va det kräftskiva hemma hos Emmas pappa, de va hur mycket folk som helst och vi hade hur roligt som helst! Dessutom va de hur många snapsar och drinkar som helst .. haha att jag inte mår sämre idag! Mår rätt bra faktiskt men känner mig lite sliten så tänker spendera dagen i soffan. 
 
Tusan! Kom på att vi måste hem till Patriks faster idag och hämta bilen som hon lånat av oss. Aja, de får bli ikväll, aldrig i livet att jag åker dit nu. De börja regna nu också .. inte alls sugen på att gå ut. Hm .. skulle ha tvättat idag med. Tror jag skiter i det och tar det i veckan istället. Japp, idag tänker jag inte göra mycket kan ja tala om! Ska se om jag lyckas göra lite frukost till mig och Patrik, ha det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide