CALM DONE, IT´S FRIDAY

Det positiva med att börja jobba 6.30 är att man slutar tidigt. Det negativa är att man är så himla trött under dagen för att man gått upp 5.30. Min dag började inte så bra heller.
 
Hade ställt klockan en timme för sent så Patrik väckte mig och frågade om jag inte skulle gå upp haha, stress! Fick varken med mig frukost eller lunch hemifrån .. Hann med spårvagnen iaf till korsvägen men där missade jag min andra spårvagn. Nemas problemas, jag går  till jobbet bara tänkte jag. Tog typ 3 steg och sen började det att spöregna! Tur att jag hade en jacka, otur att jackan är så tunn att det regnade igenom.. jag traskade vidare! meeeeeen min strumpa gled av halva foten i skon och jag kunde ju inte stanna mitt i regnet och ta av mig skon och fixa strumpan så jag fick gå vidare. Hatar när strumpan glider av foten i skon! Så himla obehagligt, man kan ju inte gå normalt.
 
Aja, jag kom fram och lyckades rätta till strumpan. Nu är det jobb och kön är helt röd av någon konstig anledning. Jag menar, lugna ner er det är fredag!
 
Love rainy days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide