BRÄNNÖ

Denna dagen har jag spenderat på brännö hos mina kusiner. Oh vad jag älskar brännö! De flesta hus är så sjukt fina och dessutom har älskade Håkan Hellström en sommarstuga där. Jag tänkte först smyga förbi och ta ett kort på hans hus .. men jag fegade ur haha! Han hade kanske inte blivit så glad heller, om han va hemma och såg mig krypa runt i buskarna med en kamera. Ah kanske lyckas jag ta en bild nästa gång. Vi träffade på Janne Josefsson när vi va på väg hem från värdshuset iaf, så lite kändis safari blev de minsann ändå! Kom hem vid 7tiden och hamnade i soffan direkt, va helt slut och hade dessutom huvudvärk. Tittade lite på Moberg och Ernst på tv men sen däckade jag. Vaknade för en stund sen och nu har jag lagt mig i sängen tillsammans med alla älsklingar. De har redan somnat och jag tror att jag ska sova vidare jag med. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide