LEDIG HELG

Godmorgon! Idag har jag faktiskt haft en mysmorgon istället för en kaosmorgon. Har ätit frukost utan att ha Gustav gapandes i örat, Gustav och jag har lekt jage haha och nu sitter jag och försöker att inte köpa hela MAC´s sortiment på Kicks. Det är fruktansvärt svårt ska ni veta! Klockan 3 ska jag och Patrik hem till hans föräldrar på kalas. Patriks mamma, pappa och syster fyller år i April så de har ett gemensamt kalas. Kommer bli supermys!
 
Igår så gjorde jag och Patrik ingenting på dagen men på kvällen så träffade vi min mamma, pappa och bror på resturang Mykonos i Linné och åt middag tillsammans. Mykonos har ju lätt bästa grekiska maten i hela Göteborg, så himla gott! Jag rullade typ hem efteråt haha. 
 
Ska kolla lite mer på MAC produkter nu men sen blir det duschen! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide