Köra brumbrum bilen

BLÄÄÄÄ! Kändes inte alls bra att köra bil idag med Petter. Blev helt nervös bara för att jag inte körde med Jannike. Men ah det gick väl inte sämst men de gick inte som igår. Han sa att de va några saker jag skulle tänka på typ bättre överblick och kolla mer i speglar. Men de vet jag ju själv egentligen men på nåt sätt funkar de inte när jag väl är där. Aja har två lektioner kvar med Jannike iaf och då kommer jag va grym. Det har jag bestämt haha!

Är på väg in till stan nu, tänkte kika lite i butiker och även köpa lunch. Är sugen på thai idag. Behöver pigga upp mig lite efter lektionen känner jag. Och vad har hänt med vädret? Igår va de typ 15 grader och idag 23 i solen? Hehe svettas ihjäl i jeans, tshirt och skinnjacka, inte okej. Det som däremot är okej, är att min träningsvärk är borta :) nästan iaf. Så då blir det bodypump med Patrik sen i eftermiddag, så kul! Ah men ska gå av spårvagnen nu så vi får höras senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide