KOM IGEN DÅ

Sitter i soffan med Patrik och äter varsin riskaka samtidigt som vi tittar på biggest loser. Snart är det dags för shaken med craze och därefter drar vi till gymmet för bodypump! Nu jäklar, jag ska inte kunna röra mig imon har jag bestämt. Ska bli så himla kul!

Tidigare idag åkte jag med Hanna och Anette till en utförsäljning. Blev lite besviken då det va super liten butik och huuur mycket folk som helst. Vi kom dit när det öppnade och ändå kom vi knappt in i butiken men jag fick tag i en fin kofta iaf, så jag får va nöjd över det.

Efter träningen blir de hem och duscha och sen hem till Hanna och Anette, Patriks pappa är i Stockholm med jobbet, och tvätta. Hihi så snällt att vi får låna tvättmaskinen när våra är upptagna. Ska handla lite på vägen hem också, kylskåpet börjar att bli tomt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide