JOBBA

Befinner mig just nu på jobbet. Denna dagen har gått super fort! Jag kom hit 9.30 och nu är det bara 2 timmar kvar tills jag slutar. Det ringer som vanligt hur mycket som helst men det var varit "lätta" samtal, som gått fort. Inte sånna som tar timmar att ta hand om. Är redan uppe i 24 samtal vilket är mycket om man jämnför med förra veckan som var hemsk. Men de är väl bra att man har sånna veckor också så man uppskattar när saker går bra och lätt! Direkt efter jobbet kommer Patrik och hämtar mig och så skall vi hem till min morbror och kusin som fyller år. Min kusin har ju fått en bebis också. Asså hon fick bebisen, som heter Tilda, i juli och jag har inte träffat henne än! hur är det möjligt!? haha men nu ska jag och Patrik äntligen få träffa henne iaf.
 
Jag måste bara berätta om vad som hände igår. haha typiskt mig och Patrik att vi aldrig kan vänta utan måste göra allt direkt när vi kommer på det. Vi kom under veckan på att vi behöver mer förvaring. Det är verkligen knökat i alla skåp så vi bestämde att vi skulle sätta in en garderob i sovrummet. Självklart så bestämde vi oss för att åka igår vid 7, Ikea stänger 8. Vi handlade massor och när vi var klara och kom ut till bilen upptäcker vi att sakerna inte får plats. Kartongerna är typ 5 cm för långa så vi får inte igen bagaget. Så vi blir tvugna att ringa Patriks pappa som kom till Ikea med takräcken som va as svåra att få fast. Och de va svinkallt ute också så jag höll på att frysa ihjäl när vi väntade på honom. Jag blev även grinig, som jag alltid blir när jag är as hungrig så vi svängde förbi donken och köpte mat. jag slängde i mig en hamburgare när vi satt i bilen på väg hem och donken är inte alls bra för min mage när jag är hungrig. Fick jätte ont i magen och mådde illa efteråt. FY
 
Sen när vi kom hem så skulle vi ju bära upp alla delar till garderobet som vägde typ 1000000 ton. Jag höll på att dö men som tur är så har vi tydligen en snäll granne som hjälpte oss bära upp garderoben till lägenheten kl 21.30 på en vardagskväll. Hur snällt som helst! Så nu ligger väl Patrik hemma på golvet och skruvar ihop allt,
hoppas han hinner klart tills jag kommer hem. Jag har inget tålamod när de gäller att skruva ihop Ikea möbler hihih. Men nu är rasten slut så vi hörs väl imon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide