JAG KLARADE DET !

Jag klarade körkortsteorin! Hur gick det till? haha, frågorna kändes hur svåra som helst. troligtvis bara för att jag va så sinnessjukt nervös och inte kunde tänka men jag klarade det ändå! asså jag kan inte sluta le, haha ringde Patrik direkt och bara - PAAAATRIK JAG KLARADE DEEEEEET WOOOOHOOOOO! Därefter åkte jag till stan där Patrik och hans arbetskamrat jobbar och så gick vi och åt lunch. baby bjöd mig på maten, så fin <3
 
Senare idag vid halv 7 ska jag och Patrik på bodypump. HELT PERFEKT DAG ! känner mig så otroligt glad, fast fortfarande nervös. uppkörning imon. HERREGUUUUUUD. Asså jag försöker tänka att "det blir som det blir". klarar jag det inte så är det bara att försöka igen. världen går liksom inte under om jag inte klarar det. fast de hade ju vart skönt och bli klar med allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide