Jag hör inte vad jag tänker

Alltid härligt att bli väckt av att gubbarna utanför tar bort balkongerna. Låter högt som fan! De började 8 imorse så det blev inte många timmars sömn för mig som somnade vid 2-tiden i natt. men men vad ska man göra, vi kommer få fina balkonger sen iaf. Gustav tycker verkligen inte om att va hemma nu, stackars liten. Han kommer väl vara döv när de är klara. 
 
Snart ska jag åka in till stan och träffa Emma vilket kommer bli så kul, har inte träffat henne på en evighet känns det som. Therese kanske skulle med också och henne har jag inte träffat sen midsommar tror ja. Tiden går för fort! Ska försöka fixa i ordning mig lite till innan jag går, kan vara bra att ha kläder på sig när man ska ut. Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide