I MAY NOT BE THERE YET, BUT IM CLOSER THAN I WAS YESTERDAY

Det känns som att det kommer bli en bra dag idag. Känner knappt någon träningvärk idag efter träningen igår, tack gode gud för det! träningsvärken jag hade i början av veckan var inte att leka med. Upptäckte nyss att jag har fys idag på jobbet. TYPISKT, jag har varken tagit med mig gymkort eller kläder. jahopp får ta en promenad ute istället då.
 
Denna helgen jobbar jag, 7-timmars pass både lördag och söndag vilket är så skönt. 06.30-13.30 imorgon och på söndag 18-01. Då hinner man göra massor av saker båda dagarna, inte bara jobba. Lite sämst att Emma också jobbar hela helgen fast andra tider. men lite tid ihop får vi iaf, känns bra. tiden går så mycket fortare när man har någon kul att tjöta med.
 
Tumblr_ljx2cyg4u61qbsfqto1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide