I left because you never asked me to stay

Vet inte hur jag ska börja. för mycket att säga men ingenting kommer riktigt ut. Detta är en riktigt dålig dag. Jag har alltid miljoner känslor inom mig men jag har så svårt att sätta ord på allt.. På sista tiden har jag haft konstant ont i magen, jag kan riktigt känna hur stressen äter upp mig. jag kan aldrig slappna av, inte ens när jag sover. har så sjuka, hemska, jobbiga drömmar. jag känner hur jag bara bryter ihop lite mer för varje dag. känner att jag behöver hjälp men jag kan inte be om hjälp. jag vet inte ens hur jag kan beskriva känslan jag har. jag vill skrika, gråta, stampa i golvet. hur ber jag om hjälp när jag inte ens vet vad jag vill ha hjälp med? 
 
Måste försöka fokusera på någonting annat än den brännande känslan i magen. borde plugga lite teori även om jag känner att jag inte får in mer i huvudet längre. 
 
 
Kina Grannis – With Or Without You (feat. Kina Grannis)

Kommentarer
Postat av: Emma

Gå till doktorn hjärtat, det kommer hjälpa! Jag lovar. Säg bara att du har ont i magen varje dag <3

Svar: funderar på det, men känner aldrig att jag har tid. men jag får nog ta mig tid. jag kan ju inte må såhär jämt <3
sara engström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide