Hurtbulle!

Hejhej! Sitter just nu i en solstol i Patriks pappas garage. Patrik ska sätta på en dragkrok på bilen, äntligen! Det är nåt vi saknat så det ska bli skönt. Patrik och jag gick upp tidigt imorse och åkte till gymmet. Jag tränade mest ben och rumpa, känner redan att jag kommer ha sinnessjuk träningsvärk i morgon men då har jag gjort nåt rätt iaf :)

Jo körde Patriks bil igår till mataffären. För det första är jag så obekväm med den kopplingen! Haha fick kärringstopp en gång fast då la jag iofs i fel växel ... Inte van vid den bilden alltså! Och för det andra var det bilkö precis hela vägen, men man får se det från den ljusa sidan. Jag fick öva på dragläget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide