Gränslandet

Är tillbaka på jobbet efter några dagars sjukdom. Mår riktigt bra idag, tror de kan ha att göra med att jag och Patrik gick och tränade i morse. Jag mår så bra av att träna alltså och kul är det. Tränade ju som sagt mest ben förut och jag känner redan av det haha. Kommer ha sån go träningsvärk imorgon! men på jobbet händer det inte mycket alls. Bara tagit 17 samtal än så länge och det är ca 2 timmar kvar. Det har varit riktigt tunga saker idag så skall bli skönt att komma hem och krypa ner i sängen. Jobbar 18-01 imorgon och på måndag är jag ledig vilket känns så skönt! älskar att vara ledig på måndagar för då är det så himla mycket att göra. Men ah ska fortsätta att kolla på Avatar och försöka hålla mig vaken resten av passet. är så fruktansvärt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide