GOMORRON

Gomorron, gomorron! När jag kom hem igår var det ju bara att packa väskan för idag och lägga sig i sängen för att sova. Kul att jag inte kunde somna. mådde illa och hade ont i magen. somna vid 12 typ? och gick upp vid 5 för att åka till jobbet igen. ÖVERTRÖTT. Sitter och sveper en celsius bara för att piggna till. kaffet på jobbet är inte speciellt gott. jag är så petig med kaffe hihi. Ska äta frukost om en timme och min mage går loss för att jag är så hungrig, tror alla i rummet kan höra min mage. Fick sms från Patrik nyss, han har gått vilse på jobbet. Haha han är nästan lika duktig som jag som går fel även om jag har en gps i handen .. pinsamt!
 
578807_326913547398336_1100855735_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide