ATT JOBBA PÅ EN MÅNDAG

Asså måndagar på jobbet är ALLTID kaos, spelar ingen roll hur många som jobbar. Det är KAOS. Det lyser rött överallt och det känns som att man kommer att sprängas av stress. typ. Man kan ju inte göra mer än att ta ett samtal i taget och kämpa på men känner mig ändå stressad. Snart är de rast iaf, ska gå ut en stund och ta lite luft med Emma, Åsa och Ohlin. Så himla bra att jag har dem här med mig denna stressiga dag.

JAG ÄR LEDIG IMON! Hihi så glad, känns som att jag jobbar varje dag? Sjukt jobbigt men vecka 40 är en dröm vecka! Jobb på måndag, utbildning på tisdag, ledig på onsdag, enhetsdag på torsdag och ledig fredag - måndag. Tjoho tror ingen längtar mer än jag!

430202_376634919069728_553641149_n_large

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide