ännu en ledig dag

Hejsan svejsan, sitter i soffan med Gustav och lyssnar på regnet och byggarbetarna utanför. Älskar ösregn när man är inne men de gör tydligen inte Gustav. fegisen <3 ah men jag hann ut en sväng förut iaf, köpte nya träningsbyxor och lunch. Sallad från slimfood är ju hur gott som helst! Har behövt nya träningsbyxor hur länge som helst men hittar sällan några jag tycker är snygga. Efter jag ätit, hamnade jag på MM SPORTS hemsida och "råkade" klicka hem två tröjor, hihi. jag behöver och vill ha nya tröjor att träna i. Har typ två träningströjor så känns kul att kunna variera mig lite mer. 
 
Skulle tränat med Emma idag, men hon har skadat sin axel. Stackars lilla hjärtat, hoppas du mår bättre snart!<3
Får se om jag drar till gymmet och tränar själv. Känner mig inte så sugen på att träna själv egentligen. men som sagt får vi se, jag kan få mina ryck ibland hihi. Annars behöver jag och Patrik handla, finns ingen mat hemma alls känns de som. Jaja det löser sig, ska ta mig en kopp te och kolla på Californication. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide