trött till max

Gomorron gomorron, alla är pigga och glada? Det är inte jag kan jag få be om att få tala om. Gustav har gått loss precis hela natten, jag har knappt sovit någonting alls. Inte Patrik heller för den delen. Asså Gustav hoppade upp i sängen, hoppade på Patrik, hoppade på mig och sen ner på golvet. Och så började han om igen. TRÖTTSAMT! Han vägrade att sluta också. Patrik var vansinnig och jag va så trött att jag inte ens orkade skälla. De kommer bli så synd om Gustav om han håller på så i natt med haha, jag vill bara gråta för jag är så trött. Har suttit och klagat en stund inför Emma, Åsa och Dani hihi de alltid bättre då ;) Ska gå till köket och hämta lite kaffe tror jag, dör snart.
 
Tumblr_lje9eodvjk1qez3lno1_500_large1_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide