Take me higher

Hej vänner. Det va helt sinnessjukt jobbigt att gå upp imorse. Låg och kollade på Men in black 3 igår och jag såg klart nästan hela innan jag somna. Får se resten ikväll. Oh jag är så hungrig! Snoozade lite för länge imorse så jag hann inte göra frukost. Fick köpa en macka i cafét på jobbet, samma gamla vanliga macka. hehe tar alltid samma. Sitter och jobbar med IMSE nu, hade velat sitta med det typ hela dagen om jag får. Känns som en riktigt jobbig och dålig dag idag och då är det skönt att sitta och jobba med det. Träning ikväll och jag är inte ens lite sugen. Vill
lägga mig i sängen och sova men det är bara att tagga till. Blir ingen träning på onsdag eller torsdag så känner inte att jag kan hoppa över träningen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide